miércoles, 13 de mayo de 2009

Masais, kenya

5 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. o que mais me gusta son a cara co chaval da dereita de todo e o paisaje sabanático (aqui, inventando palabras xD)

    I am Cris!


    e tanta tribu...espero q sigas convencida de que che dei unha boa idea e non che condenei a ainda porriba de ter que currarte un traballazo, facelo documentandote sobre tribus e todo o rollazo xD

    ResponderEliminar
  3. veronica vazquez piñeriro2 de febrero de 2010, 15:12

    encántame todo!!!!!!!!!
    eres toda unha artista laris!!!
    ^^
    vero te quiere mucho mucho!!

    ResponderEliminar
  4. Hola!!!chámame Paula e son de Vigo!!!!escribo para decirche que me encanta o debuxo..és unha artista..Merquei un moedeiro con ese debuxo en cabuxa porque me encantou!!!fas mais cousas?
    Un bico

    ResponderEliminar
  5. jajajaja
    buahhh,,...GRACIAS!!!!!pos de momento estou traballando cn CABUXA e mándolle cousiñas cas q fan monederos, bolsos, cubertas de libretas, marcapáxinas....bueh..me imagino q xa verías alí cando compraches o monedero..buahhh...pois gracias!!!!^^
    bikiños

    ResponderEliminar